Support
Loopt u tegen een probleem aan of heeft u vragen? Neem contact op via [email protected] of 06-52411220. Of klik rechtsonderin op het chat icoontje dan kunt u via Whatsapp direct uw vraag stellen.
Teamviewer
Soms kan meekijken op uw scherm de snelste oplossing betekenen. Hieronder kunt Teamviewer downloaden zodat er op uw scherm meegekeken kan worden. Download dan hieronder Teamviewer, start het programma en geef het ID en wachtwoord door.
Veelgestelde vragen
-
Welke email instellingen moet ik gebruiken in mijn mail programma?
De volgende instellingen kunnen gebruikt worden via onze mailservers:
POP3 instellingen:
Server mail.uwwebsite.nl
Poort 995
SSL actief
IMAP instellingen:
Server mail.uwwebsite.nl
Poort 993
SSL actief
SMTP instellingen:
Server mail.uwwebsite.nl
Poort 465
of587
SSL actief
Er kan ook altijd gewerkt worden via webmail: uwwebsite.nl/webmail
-
Versimpelde account creatie uitschakelen in outlook
Vanaf Outlook 2016 is er door Microsoft een nieuwe account aanmaak wizard geintroduceerd. Deze levert echter een probleem op omdat op onze omgeving de gebruikersnamen niet gelijk zijn aan het emailadres. In dat geval is het mogelijk om via een register aanpassing de oude methode weer te activeren.
Download het volgende bestand en voer deze uit op uw computer. Start hierna Outlook opnieuw op en voeg een nieuw account toe.
-
Waar kan ik m'n gebruikersnaam en wachtwoord vinden?
Via de klantomgeving My Bandhosting kunt u alle gegevens van uw hostingpakketten inzien. Hier worden ook alle nieuwe facturen geplaatst en is het mogelijk om de DNS instellingen van uw domeinnaam aan te passen.